Café Cartouche

Instant vakantiegevoel gegarandeerd

Voor het derde jaar op rij opent Café Cartouche de deuren. Deze familie- en fietsvriendelijke zomerbar in Diepenbeek met prachtige bomendreef is de ideale plek om te genieten van het zonnetje met de nodige spijs en drank. Van naam, logo, website tot social media, employer branding en nieuwsbrieven: met veel plezier pakt HiPPO de marketing onder handen.

HiPPO's werk

Identiteitsbepaling — logo — huisstijl — professionele fotografie — huisstijltoepassingen — SEO — webdesign & ontwikkeling — social media — copywriting — pers — nieuwsbrieven

Stevige basis

Van een zomerbar tot een multinational, voor elk bedrijf geldt hetzelfde: een geslaagde marketing begint met een stevige basis. Dat wil zeggen: een leuk logo en dito huisstijl, een aantrekkelijke website die hoog scoort in Google en social media campagnes die veel volk bereiken. Op elke van deze domeinen zorgen wij dat Café Cartouche hoge toppen scheert.

Bovendien vullen we dit nog aan met een veelgelezen maandelijkse nieuwsbrief, geslaagde persacties en tal van andere marketingacties. We lichten hieronder graag 2 recente cases uit: een employer branding op maat en doordacht tevredenheidsonderzoek.
Van naam, website, social media tot creatieve ideeën: met HiPPO fietsen we een mooie toekomst tegemoet
Jorg Van Gutschoven

Meer dan 40 sollicitaties

Elke horeca-ondernemer zal je weten te vertellen dat het niet makkelijk is om medewerkers te vinden. Bij Café Cartouche is dit niet anders. Daarom besteden we graag extra aandacht aan employer branding. We ontwikkelden een mooie vacaturepagina & een handig sollicitatieformulier. Gekoppeld aan gerichte social media campagnes kregen we op enkele weken tijd maar liefst 45 interessante sollicitaties binnen. Waarvan er vandaag al heel wat vol enthousiasme aan de slag zijn als ‘Cartouchers’.

Nieuwe ideeën

Authentiek, laagdrempelig en gastvrij. Dat zijn de 3 kernwaarden van Café Cartouche. Om nog beter in te spelen op de noden van de bezoekers organiseerden we een enquête. Meer dan 300 personen namen enkele minuutjes de tijd om feedback te geven. Niet alleen feedback trouwens, maar ook ideeën. Waarvoor onze oprecht dank!

Uit de ingevulde enquêtes blijkt duidelijk dat één van de absolute troeven van Café Cartouche het restaurant is. In ‘Mosselen met Ballen’ kies je voor echte Zeeuwse mosselen of vers gedraaide balletjes. Bereid op 4 verschillende manieren en af te sluiten met 4 verschillende desserts. Een simpel concept, maar o zo lekker!

Door de feedback kon het Café Cartouche-team dit concept nog verder uitpuren en voorzien van een overdekt terras. Wij hielpen dan weer een gebruiksvriendelijkere reservatietool te implementeren en de groepsformules in de kijker zetten.

Ready for a brand new start?

Klaar om net als Café Cartouche een flinke stap vooruit te zetten met een professionele on- en offline communicatiestrategie?