Voor het derde jaar op rij opent Café Cartouche de deuren. Deze familie- en fietsvriendelijke zomerbar in Diepenbeek met prachtige bomendreef is de ideale plek om te genieten van het zonnetje met de nodige spijs en drank. Van naam, logo, website tot social media, employer branding en nieuwsbrieven: met veel plezier pakt HiPPO de marketing onder handen.
HiPPO's werk
Identiteitsbepaling — logo — huisstijl — professionele fotografie — huisstijltoepassingen — SEO — webdesign & ontwikkeling — social media — copywriting — pers — nieuwsbrieven
Van een zomerbar tot een multinational, voor elk bedrijf geldt hetzelfde: een geslaagde marketing begint met een stevige basis. Dat wil zeggen: een leuk logo en dito huisstijl, een aantrekkelijke website die hoog scoort in Google en social media campagnes die veel volk bereiken. Op elke van deze domeinen zorgen wij dat Café Cartouche hoge toppen scheert.
Bovendien vullen we dit nog aan met een veelgelezen maandelijkse nieuwsbrief, geslaagde persacties en tal van andere marketingacties. We lichten hieronder graag 2 recente cases uit: een employer branding op maat en doordacht tevredenheidsonderzoek.
Van naam, website, social media tot creatieve ideeën: met HiPPO fietsen we een mooie toekomst tegemoet
Jorg Van Gutschoven
Meer dan 40 sollicitaties
Elke horeca-ondernemer zal je weten te vertellen dat het niet makkelijk is om medewerkers te vinden. Bij Café Cartouche is dit niet anders. Daarom besteden we graag extra aandacht aan employer branding. We ontwikkelden een mooie vacaturepagina & een handig sollicitatieformulier. Gekoppeld aan gerichte social media campagnes kregen we op enkele weken tijd maar liefst 45 interessante sollicitaties binnen. Waarvan er vandaag al heel wat vol enthousiasme aan de slag zijn als ‘Cartouchers’.
Nieuwe ideeën
Authentiek, laagdrempelig en gastvrij. Dat zijn de 3 kernwaarden van Café Cartouche. Om nog beter in te spelen op de noden van de bezoekers organiseerden we een enquête. Meer dan 300 personen namen enkele minuutjes de tijd om feedback te geven. Niet alleen feedback trouwens, maar ook ideeën. Waarvoor onze oprecht dank!
Uit de ingevulde enquêtes blijkt duidelijk dat één van de absolute troeven van Café Cartouche het restaurant is. In ‘Mosselen met Ballen’ kies je voor echte Zeeuwse mosselen of vers gedraaide balletjes. Bereid op 4 verschillende manieren en af te sluiten met 4 verschillende desserts. Een simpel concept, maar o zo lekker!
Door de feedback kon het Café Cartouche-team dit concept nog verder uitpuren en voorzien van een overdekt terras. Wij hielpen dan weer een gebruiksvriendelijkere reservatietool te implementeren en de groepsformules in de kijker zetten.
Ready for a brand new start?
Klaar om net als Café Cartouche een flinke stap vooruit te zetten met een professionele on- en offline communicatiestrategie?
We gebruiken cookies om jou de beste ervaring te bieden op onze website. Door op “Akkoord” te klikken, stem je in met onze cookie policy. Via "Aanpassen", pas je je voorkeuren aan.
Deze website maakt gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren terwijl je door de website navigeert. Van deze cookies worden de cookies die als noodzakelijk zijn gecategoriseerd, in jouw browser opgeslagen omdat ze essentieel zijn voor de werking van de basisfunctionaliteiten van de website. Wij gebruiken ook cookies van derden die ons helpen te analyseren en begrijpen hoe jij deze website gebruikt. Deze cookies worden alleen met jouw toestemming in jouw browser opgeslagen. Je hebt ook de mogelijkheid om deze cookies uit te schakelen. Maar het uitschakelen van sommige van deze cookies kan jouw browse-ervaring beïnvloeden.
Noodzakelijke cookies zijn onmisbaar om de website goed te laten functioneren. Deze cookies zorgen er anoniem voor dat de basisfunctionaliteiten en beveiligingsfuncties van de website goed functioneren.
Functionele cookies helpen om bepaalde functionaliteiten uit te voeren, zoals het delen van de inhoud van de website op sociale media platformen, het verzamelen van feedback, en andere functies van derde partijen.
Prestatiecookies worden gebruikt om de belangrijkste prestatie-indexen van de website te begrijpen en te analyseren, wat helpt bij het leveren van een betere gebruikerservaring voor de bezoekers.
Analytische cookies worden gebruikt om te begrijpen hoe bezoekers omgaan met de website. Deze cookies helpen informatie te verzamelen over het aantal bezoekers, het bouncepercentage, de verkeersbron, enz.
Advertentiecookies worden gebruikt om bezoekers te voorzien van relevante advertenties en marketingcampagnes. Deze cookies volgen bezoekers op verschillende websites en verzamelen informatie om advertenties op maat aan te bieden.