Van Facebook tot Google Adwords, van een digitale nieuwsbrief tot een gedrukte brochure, van een nieuw logo tot een mobielvriendelijk website … als bedrijf is het niet altijd simpel om uit alle communicatiemogelijkheden van vandaag de juiste mix samen te stellen. Wij geloven echter dat elk bedrijf met deze 8 must haves een flinke stap vooruit kan zetten.
1. Identiteitsbepaling & strategie
Weet jij wat de beste plaats is om een lijk te verstoppen? Pagina twee van de zoekresultaten op Google. Ondanks het flauwe mopje zijn we wel serieus: lanceer als sluitstuk van je communicatiemix een Google Adwords-campagne. Dit zorgt ervoor dat wanneer (potentiële) klanten via Google op zoek gaan naar jouw product of dienst, je website in de top 3 van de zoekresultaten verschijnt. Maar liefst 70% van de clicks gaat naar plaats 1, 2 en 3!
— Wil jij met de juiste communicatiemix een frisse start nemen of verder groeien? En dit op slechts 6 weken tijd? Check dan zeker onze communicatiepakketten.
E-mailmarketing dood? Verre van, het is nog steeds één van de meeste doeltreffende marketingmiddelen. Al mag je het niet verwarren met z’n opdringerige broertje, de spam-mail. Informeer je bestaande klanten én inspireer je potentiële klanten dus op regelmatige tijdstippen met een knappe digitale nieuwsbrief.