Iedereen gebeten door complexe vragen, rationele oplossingen of cijfermatige analyses én bedrijven op zoek naar zulk technisch talent: dat is de focus van de Genkse start-up VIZIR.
6 weken lang werkten we aan een volledige on- en offline branding. Van naam, logo, website, Google Ads, pers tot social media… VIZIR is helemaal klaargestoomd om te starten aan het grote ondernemersavontuur.
HiPPO's werk
identiteitsbepaling — logo — slogan — huisstijl — professionele fotografie — huisstijltoepassingen — social media campagne — social media analyse — social media contentplan — social media templates — SEO — online analyse — Google Ads campagne — webdesign & ontwikkeling — pers
VIZIR is een samentrekking van de woorden visie, vizier en de afkorting ir. Door het vizier exclusief te richten op technische experts zoals ingenieurs enerzijds en op bedrijven die zoeken naar straf technisch talent anderzijds heeft het namelijk een duidelijke visie.
Het logo combineert professioneel blauw met een frisse okertoets. Je ontdekt verder een pijl, die staat voor de richting die VIZIR biedt aan bedrijven en kandidaten, verweven met de letter V.
Website
Als recruiter is een website cruciaal voor de werking van VIZIR. Hier verschijnen niet alleen de vacatures, het is ook een platform om CV’s te ontvangen. Bovendien is het gekoppeld aan een achterliggend CRM-pakket waardoor heel wat processen geautomatiseerd verlopen. Om de website zo persoonlijk mogelijk te maken, werkten we met echte foto’s.
Bekendmaking & leads
Na weken voorbereiding stonden we te trappelen om VIZIR te lanceren. Door een mix van pers en social media probeerden we maximale aandacht te scoren.
Om leads te genereren van zowel potentiële kandidaten als bedrijven kozen we voor een doordachte SEO-aanpak met blogs in combinatie met specifieke Google Ads-campagnes. Daarnaast is LinkedIn een goedwerkende tool voor VIZIR.
“De eerste indruk die je maakt, blijft hangen en met de hulp van HiPPO is die van VIZIR alvast top!”
Jonathan Hulsbosch – zaakvoerder
Ready for a brand new start?
Klaar om net als VIZIR een flinke stap vooruit te zetten met een professionele on- en offline communicatiestrategie?
We gebruiken cookies om jou de beste ervaring te bieden op onze website. Door op “Akkoord” te klikken, stem je in met onze cookie policy. Via "Aanpassen", pas je je voorkeuren aan.
Deze website maakt gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren terwijl je door de website navigeert. Van deze cookies worden de cookies die als noodzakelijk zijn gecategoriseerd, in jouw browser opgeslagen omdat ze essentieel zijn voor de werking van de basisfunctionaliteiten van de website. Wij gebruiken ook cookies van derden die ons helpen te analyseren en begrijpen hoe jij deze website gebruikt. Deze cookies worden alleen met jouw toestemming in jouw browser opgeslagen. Je hebt ook de mogelijkheid om deze cookies uit te schakelen. Maar het uitschakelen van sommige van deze cookies kan jouw browse-ervaring beïnvloeden.
Noodzakelijke cookies zijn onmisbaar om de website goed te laten functioneren. Deze cookies zorgen er anoniem voor dat de basisfunctionaliteiten en beveiligingsfuncties van de website goed functioneren.
Functionele cookies helpen om bepaalde functionaliteiten uit te voeren, zoals het delen van de inhoud van de website op sociale media platformen, het verzamelen van feedback, en andere functies van derde partijen.
Prestatiecookies worden gebruikt om de belangrijkste prestatie-indexen van de website te begrijpen en te analyseren, wat helpt bij het leveren van een betere gebruikerservaring voor de bezoekers.
Analytische cookies worden gebruikt om te begrijpen hoe bezoekers omgaan met de website. Deze cookies helpen informatie te verzamelen over het aantal bezoekers, het bouncepercentage, de verkeersbron, enz.
Advertentiecookies worden gebruikt om bezoekers te voorzien van relevante advertenties en marketingcampagnes. Deze cookies volgen bezoekers op verschillende websites en verzamelen informatie om advertenties op maat aan te bieden.