OBR

Oprecht renoveren

Van kelder tot dak, van schets tot afgewerkte ruimte en van kantoor tot woning of appartement: OBR gelooft in oprecht renoveren. Steeds met oog voor detail, een strakke planning en heldere communicatie. Het HiPPO-team (ver)bouwde graag mee aan de toekomst van OBR.

HiPPO's werk

identiteitsbepaling — logo — slogan — huisstijl — professionele fotografie — huisstijltoepassingen — social media campagne — social media analyse — social media contentplan — social media templates — SEO — online analyse — Google Ads campagne — webdesign & ontwikkeling — pers

Logo & huisstijl

Zaakvoerder Kevin Bens houdt van oprecht renoveren. Dat betekent niet alleen alles tot in de puntjes voorbereiden en afwerken, maar ook persoonlijk en eerlijk communiceren. In goede en kwade dagen. “Na zo’n renovatie zijn klanten meestal vrienden geworden”, omschrijft hij het zelf met een knipoog. “Er mag bovendien al eens gelachen en gezeverd worden. Dat vind ik erg belangrijk”. Voor het logo werkten we samen met KASPAR. De vrolijke en opvallende kleuren van het logo benadrukken deze aanpak. De volle letters maken het geheel erg strak, terwijl het hoekje af aan de R een speelse touch creëert die in de hele huisstijl doorgetrokken wordt.

Online in de kijker

OBR is absoluut geen klassiek renovatiebedrijf, maar geeft elk project een unieke toets. En dat wilden we met een nieuwe website graag in de kijker zetten. Vanaf de eerste seconde tijdens je websitebezoek moet het duidelijk zijn dat je renovatieplannen in goede handen zijn bij Kevins team. We reserveerden bovendien een prominente plek om enkele knappe realisaties uit te lichten. Naast de website zorgen we met doelgerichte social media en Google Ads campagnes voor een ruime online zichtbaarheid. Want hé, jij wil toch ook graag die droombadkamer, -zolder of -keuken hebben?
“Het HiPPO-team weet perfect waarmee het bezig is en altijd bereid om te luisteren naar onze feedback. De goede communicatie en snelle opvolging maken samenwerken heel fijn.”
Kevin Bens, zaakvoerder

Gericht persbericht

Een geslaagde persactie staat of valt met een sterk beeld. Kevin zette dus met plezier zijn grootste glimlach op en werd door fotograaf Karolien Coenen op de gevoelige plaat vastgelegd. Samen met een kort maar krachtig persbericht – op maat uitgestuurd naar zowel lokale als gespecialiseerde journalisten – kreeg OBR zo een extra duwtje in de rug. Made in Kempen en Gazet van Antwerpen leverden o.a. leuke pershits op.

In het straatbeeld

De renovatieprojecten van OBR situeren zich vooral in en rond de Kempen én spreken eigenlijk voor zichzelf. Door uit te pakken met camionettebestickering die de aandacht trekt, werfborden die voorbijgangers overtuigen en kledij die zo van de catwalk van Milaan lijkt te komen, zorgen we dat alle ogen ook in het straatbeeld op OBR gericht zijn.

Ready for a brand new start?

Klaar om net als OBR een flinke stap vooruit te zetten met een professionele on- en offline communicatiestrategie?