Logo & huisstijl
Zaakvoerder Kevin Bens houdt van oprecht renoveren. Dat betekent niet alleen alles tot in de puntjes voorbereiden en afwerken, maar ook persoonlijk en eerlijk communiceren. In goede en kwade dagen. “Na zo’n renovatie zijn klanten meestal vrienden geworden”, omschrijft hij het zelf met een knipoog. “Er mag bovendien al eens gelachen en gezeverd worden. Dat vind ik erg belangrijk”.
Voor het logo werkten we samen met
KASPAR. De vrolijke en opvallende kleuren van het logo benadrukken deze aanpak. De volle letters maken het geheel erg strak, terwijl het hoekje af aan de R een speelse touch creëert die in de hele huisstijl doorgetrokken wordt.
Online in de kijker
OBR is absoluut geen klassiek renovatiebedrijf, maar geeft elk project een unieke toets. En dat wilden we met een nieuwe website graag in de kijker zetten. Vanaf de eerste seconde tijdens je websitebezoek moet het duidelijk zijn dat je renovatieplannen in goede handen zijn bij Kevins team. We reserveerden bovendien een prominente plek om enkele knappe realisaties uit te lichten.
Naast de website zorgen we met doelgerichte social media en Google Ads campagnes voor een ruime online zichtbaarheid. Want hé, jij wil toch ook graag die droombadkamer, -zolder of -keuken hebben?