Executives United

Global headhunters with a global branding

Located in Belgium, active worldwide! Executives United wil DE headhunter bij uitstek zijn in de wereld van de supply chain. Altijd op jacht naar de meest ambitieuze CEO, manager of vice president die nieuwe levels voor jouw bedrijf ontgrendelt. HiPPO ging mee op wereldtournee en mat hen een internationale uitstraling aan.

HiPPO's werk

identiteitsbepaling — logo — huisstijl — professionele fotografie — huisstijltoepassingen — social media campagne — social media templates — SEO — webdesign & ontwikkeling — copywriting — nieuwsbrief

Een logo met een verhaal

Een luxueuze look & feel, dat straalt Executives United uit. We creëerden daarom een logo met hetzelfde charisma. We geven hiermee een knipoog naar het luxemerk Maserati en de 3PL sector waarin Executives United actief is. Laat je verbeelding spreken en je ziet meteen de letters ‘E’ en ‘U’ tevoorschijn komen. Ook de ‘J’ van zaakvoerder Jean Theunis zit erin verstopt. Kortom, niet zomaar een logo maar eentje met een betekenis.

Weelderige huisstijl

De juiste profielen aantrekken vraagt de juiste benodigdheden. Stijlvolle naamkaartjes, strakke notitieblokken, speelse postkaarten, … Een hele reeks huisstijltoepassingen passeerde de revue. En een vooruitstrevend bedrijf vereist ook geavanceerde technologieën. Naast de papieren versie ontwikkelden we een digitaal naamkaartje waarmee contactgegevens in no-time worden verzonden naar elke smartphone.
“De klassevolle stijl die ik voor Executives United in gedachten had, heeft het team van HiPPO perfect begrepen en uitgewerkt”
Jean JJJ Theuns, zaakvoerder

Online aanwezigheid

Een online netwerk op poten zetten waar executives en bedrijven met elkaar in aanraking komen, dat volbrengen we met een gloednieuwe website en wervelende teksten. Samen met de helpende handen van LinkedIn en nieuwsbrieven lokken we de juiste mensen naar Executives United.

Ready for a brand new start?

Klaar om net als Executives United een flinke stap vooruit te zetten met een professionele on- en offline communicatiestrategie?