De Baets

Samen aan het stuur

Sinds 1997 zijn Danny De Baets en Wendy Palumbo actief in de auto- en motorwereld. In 2003 openen ze garage De Baets in Hasselt. Je ontdekt er automerken Suzuki, Ssangyong & MG. In 2022 volgt een nieuwe mijlpaal met de opening van de showroom voor YAMAHA-motors. HiPPO kroop achter het stuur voor een ritje richting nieuwe branding & website.

HiPPO's werk

Identiteitsbepaling — logo — huisstijl — professionele fotografie — huisstijltoepassingen — social media — social media templates — SEO — webdesign & ontwikkeling — copywriting

Azuursteen blauw

Onze eerste tussenstop? Een nieuw logo. Eentje dat zowel met de autogarage als pas opgestarte motorwinkel matcht. Bovendien zonder “al te veel tierlantijntjes” luidde de briefing. We zetten ons koffiemachine in gang en begonnen te ontwerpen. Het resultaat is een flexibel en tijdloos logo dat – afhankelijk van de toepassing – kiest voor een Yamaha-rood of Azuursteen-blauw. Deze strakke en duurzame huisstijl trokken we door in verschillende huisstijltoepassingen: naamkaartjes, enveloppes, briefhoofden, presentatiemappen en zelfs de nieuwe deurmatten.

1000 puzzelstukjes

Auto’s en motors, verschillende merken, een uitgebreide stock & tweedehandsgamma, herstellingen, proefritten, … het aanbod van De Baets is uitgebreid en divers. Dit alles in een overzichtelijk website gieten inclusief handige filtermogelijkheden én met gebruiksvriendelijke back-end: het voelde aan als een puzzel met duizenden stukjes.
Door veel tijd te steken in structurele wireframes kreeg elk puzzelstukje echter een logische plaats. Vervolgens ontwierpen we een fameus design om tot slot de nodige development-uurtjes te kloppen. Het resultaat? Ontdek het zelf op www.debaetshasselt.be
HiPPO biedt onze een heel fijne, professionele én snelle service aan. Hun opvolgmails met alle to-do’s zijn bovendien enorm handig voor ons!
Wendy Palumbo

3, 2, 1 … cheese

Zowel voor de website als social media kanalen was het nodig om mooi beeldmateriaal te verzamelen. We organiseerden een fotoshoot en brachten het team, de auto’s en motors voor onze lens. Gelukkig bleken het allemaal fotogenieke mensen. Geen photoshop nodig en meteen gas geven op social media ;-).
Zo veel mogelijk volk krijgen op de officiële opening? Check. Het aantal volgers op stevig verhogen? Check. Nieuwe modellen in de kijker zetten? Check.

Ready for a brand new start?

Klaar om net als De Baets een flinke stap vooruit te zetten met een professionele on- en offline communicatiestrategie?