Azuursteen blauw
Onze eerste tussenstop? Een nieuw logo. Eentje dat zowel met de autogarage als pas opgestarte motorwinkel matcht. Bovendien zonder “al te veel tierlantijntjes” luidde de briefing. We zetten ons koffiemachine in gang en begonnen te ontwerpen. Het resultaat is een flexibel en tijdloos logo dat – afhankelijk van de toepassing – kiest voor een Yamaha-rood of Azuursteen-blauw. Deze strakke en duurzame huisstijl trokken we door in verschillende huisstijltoepassingen: naamkaartjes, enveloppes, briefhoofden, presentatiemappen en zelfs de nieuwe deurmatten.
1000 puzzelstukjes
Auto’s en motors, verschillende merken, een uitgebreide stock & tweedehandsgamma, herstellingen, proefritten, … het aanbod van De Baets is uitgebreid en divers. Dit alles in een overzichtelijk website gieten inclusief handige filtermogelijkheden én met gebruiksvriendelijke back-end: het voelde aan als een puzzel met duizenden stukjes.
Door veel tijd te steken in structurele wireframes kreeg elk puzzelstukje echter een logische plaats. Vervolgens ontwierpen we een fameus design om tot slot de nodige development-uurtjes te kloppen. Het resultaat? Ontdek het zelf op www.debaetshasselt.be