Het Vijverkafee, dat is Limburgs leukste pop-up zomer- en winterbar. Ooit begonnen als een droom, vandaag een populaire trekpleister met méér dan 50.000 bezoekers. Met doordachte, wervende en leuke online communicatiecampagnes helpen wij het Vijverkafee groeien. Onze aanpak? Die ontdek je hieronder!
Facebook en Instagram
Last but not least zetten we aan de hand van een stevig contentplan vol in op sprekende video’s en foto’s. Het gevoel van een idyllisch vijverpark met luie ligstoelen, zalige schaduwplekjes en originele food & drink concepten willen we laten terugkomen in al het beeldmateriaal. Krijg je van onderstaand filmpje ook geen zin in vakantie?
— Kan jij ook niet wachten tot de 5de editie van het Vijverkafee uit de startblokken schiet? Of wil je graag groeien met een online campagne? Geef ons een seintje!
Wij geloven dat een goede communicatiestrategie naast het online gedeelte, ook altijd een offline luik omvat. We kiezen daarom om in aanloop naar én tijdens het Vijverkafee regelmatig een persbericht uit te sturen. Ook influencers vinden vlot hun weg naar Diepenbeek.
We verschenen o.a. in of op:
PS. Zelfs een liefdesbrief versturen we af en toe.