
8 must haves voor elk bedrijf om professioneel te communiceren
1. Identiteitsbepaling & strategie De start van elke succesvolle communicatie is een duidelijke strategie. Een plan van aanpak waarin je bepaalt wie je bent (identiteitsbepaling),
De wereld staat niet stil en ook op vlak van communicatie verandert alles razendsnel. In onze blogs delen we nieuwe evoluties, trends, tips & tricks. En bieden we graag een blik achter de schermen bij HiPPO.
1. Identiteitsbepaling & strategie De start van elke succesvolle communicatie is een duidelijke strategie. Een plan van aanpak waarin je bepaalt wie je bent (identiteitsbepaling),
HiPPO loopt, spurt en lacht Een serieuze sprong in het diepe, zo voelden onze eerste weken als ‘ondernemers’ aan. Maar wel eentje waar veel denkwerk
Happy Monday De werkweek starten we steeds met een ‘Happy Monday’-ontbijt. De perfecte remedie tegen het traditionele ‘het-weekend-is-gedaan-en-nu-moet-ik-weer-werken’-gevoel én tegelijk een rustig moment om de
1. Het oog wil ook wat De eerste indruk blijf hangen, dat is een wetenschappelijk feit. Een pagina met mooie profielfoto, prikkelende achtergrondafbeelding, accurate informatie
4 filmpjes en heel veel jassen Het voordeel van online communicatie is de meetbaarheid: je kan perfect zien hoe vaak je website bezoek krijgt, hoeveel
Een sprint van A tot Z HiPPO communicatie & design is een communicatiebureau met een unieke aanpak: op 6 weken tijd creëert en lanceert het
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van alle HiPPO avonturen!