
Klaar om kleur te bekennen?
Herinner je je nog de groene ketchup van Heinz? Hoewel de smaak exact hetzelfde was, wilde niemand zijn frietjes of hamburger dippen in deze groene
De wereld staat niet stil en ook op vlak van communicatie verandert alles razendsnel. In onze blogs delen we nieuwe evoluties, trends, tips & tricks. En bieden we graag een blik achter de schermen bij HiPPO.
Herinner je je nog de groene ketchup van Heinz? Hoewel de smaak exact hetzelfde was, wilde niemand zijn frietjes of hamburger dippen in deze groene
De 1 minuut samenvatting Een goed product, klantvriendelijke service en supergebruiksvriendelijke digitale interfaces … anno 2020 maak je hier als bedrijf niet meer het verschil
Gifjes om de dag te starten Maandagmorgen: de wekker loopt af, tijd dus om een nieuwe werkweek te starten. En die begint steevast met het
1. Oefening in loslaten Van nature ben ik een echte planner: of het nu gaat over reizen vastleggen en uitstippelen, afspreken met vrienden of een
Van de eeuwenoude Incastad Machu Picchu tot het indrukwekkende Andesgebergte, van de mysterieuze Nascalijnen tot het gigantische Titicacameer… Peru is een fascinerend land. Dat ontdekten
Hoe werkt het periodiek systeem van SEO? Even open kaart spelen: wij zijn jammer genoeg geen Mendelejevs en bedachten het periodiek systeem van SEO dus
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van alle HiPPO avonturen!