Cijfers verzamelen en analyseren was lang de favoriete bezigheid van de wiskundeknobbels onder ons. Vandaag is het echter voor elke succesvolle online communicatiestrategie een absolute must. Het helpt om het succes van campagnes te beoordelen, het helpt om jouw doelgroep (beter) te leren kennen én het helpt vooral om strategische beslissingen te nemen.
De mogelijkheden zijn zowat eindeloos. En niet elke kmo baat erbij om maandelijks 37 indicatoren te monitoren. Door een aantal basiscijfers op vaste tijdstippen te analyseren, kom je al een heel eind. We tonen jou alvast graag wat data van HiPPO communicatie & design.
Nieuwsbrief
1.779 – het spontaan bereik van één van onze laatste posts op LinkedIn. TIP: een persoonlijke foto werkt altijd beter dan een stockfoto.

— Wil jij ook jouw wiskundeknobbel herontdekken? Of samen met ons strategische beslissingen nemen onderbouwd met de nodige data? Geef ons zeker een seintje!
180.341 – de optelsom van alle mensen die we met onze Facebookacties bereikten de afgelopen 6 maanden. Iets meer dan 25.000 personen (14%) toonden bovendien betrokkenheid zoals liken, sharen, klikken, …