Sportschool Hasselt

Elke finish begint bij een goede start

Een gezonde geest in een gezond lichaam: de Romeinen kenden het belang van studie en sport al. De sportschool combineert beide. We hielpen de splinternieuwe campus aankleden en duwden de inschrijvingen naar ongeziene hoogtes met tal van communicatieacties.

HiPPO's werk

slogan — huisstijl — huisstijltoepassingen — social media campagne — social media analyse — social media contentplan — social media templates — SEO — online analyse — Google Ads campagne — webdesign & ontwikkeling — pers
Elke finish begint bij een goede start. Directeurs Laurence en Peter dompelden ons dan ook graag onder in de wereld van het secundair onderwijs. Verrast door de innovatieve pedagogische aanpak kropen we achter onze laptops. Niet om ons in te schrijven – al dat jong geweld zou ons sportief moeiteloos aftroeven – wel om dit verhaal zowel inhoudelijk als visueel te vertellen met een nieuwe website.

Volgende opdracht? De gebouwen – 20 meter hoog en wel 50 meter lang – voorzien van gevelbekleding. Flexibele lijnen in verschillende kleuren (blauw, goud & zwart) staan symbool voor het divers parcours dat elke student loopt en het uitgebreide aanbod aan opleidingen.

Met verschillende social media campagnes en een persconferentie met o.a. Nicky Vankets en Tia Hellebaut klokte de teller bij de start van het nieuwe schooljaar af op meer dan 800 leerlingen. Het hoogste aantal ooit.
“Elke finish begint bij een goede start is onze slogan. En dat geldt ook voor ons partnership met HiPPO. Samen gaan we voor goud”
Peter Vliegen – directeur

Ready for a brand new start?

Klaar om net als Sportschool Hasselt een flinke stap vooruit te zetten met een professionele on- en offline communicatiestrategie?