preloder

Taste the feeling – 5 tips om een sterk merk uit te bouwen

Wist je dat wetenschappelijk bewezen is dat Pepsi beter smaakt dan Coca-Cola? Toch kiezen de meeste mensen voor een blikje ‘coke’. Waarom? Dat heeft allemaal te maken met de sterke branding van deze frisdrankfabrikant. Wat kun je als kleine of middelgrote onderneming leren van zo’n wereldspeler?

In onze eerste artikel op Frankwatching, met 1.1 miljoen maandelijkse pageviews de grootste Nederlandstalige marketingblog, krijg je 5 concrete tips om een sterk merk uit te bouwen.

Ontdek ze hier!

Wil je graag meer weten over branding? Of gewoon een Pepsi (of Coca-Cola) komen drinken? Geef ons een seintje op:

marlies@hippocommunicatie.be of tobias@hippocommunicatie.be!

Deel deze post

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Op 6 weken tijd steken wij jouw bedrijf in een nieuw on- en offline jasje.

Op 6 weken tijd steken wij jouw bedrijf in een nieuw on- en offline jasje.

Have a cookie
Aanvaard dit lekkers om te blijven genieten van onze website!
Have a cookie
Aanvaard dit lekkers om te blijven genieten van onze website!