preloder

The only way is up … naar onze zolder althans

Miep miep … de eerste weken als HiPPO’ers passeerden nog sneller dan good old RoadRunner. Van onze eigen communicatie op punt zetten, meeten met een mogelijke partner, de eerste (potentiële) klanten bezoeken tot een boel administratie om onze kmo-portefeuille erkenning rond te krijgen.

Druk en spannend allemaal, maar vooral heel erg plezant. Je hebt je misschien al afgevraagd waar precies de ‘HiPPO-magic happens’?

Uitpakken met een straf verhaal

Wel, zoals het rasechte ondernemers beaamt, starten we natuurlijk op zolder! Dit heeft 2 voordelen: het is budgetvriendelijk én later, als we rijk, beroemd en veelgevraagde sprekers zijn – kuch kuch –, kunnen we alvast uitpakken met een straf verhaal van hoe het allemaal begon.

Gelukkig was onze zolder relatief ‘instapklaar’, maar toch staken we de handen uit de mouwen om er een gezellige en inspirerende werkplek van te maken.

Van Chinese tekens tot kurken onderzetters

Als interieurstyliste doet Marlies niets liever dan een lege ruimte omvormen naar iets nieuws. Dit hoeft helemaal niet duur te zijn, zelfs de reclamefolder van de Lidl kon overtuigen om een tapijt aan te kopen (lees: reclame werkt). Verder zijn een likje verf (om komaf te maken met de paarse muren vol Chinese tekens), Pinterest, IKEA, een gezonde dosis creativiteit en wat handige familieleden en vrienden een goede basis.

Slechts één klein budgettair uitschuivertje voor planten en potten bij Bloemen Thomas later, zijn dit de hoekjes waar we het meest trots op zijn:

  • Het behang met de zwart-witte driehoeken op de trap, zo lopen we elke morgen met plezier omhoog. Het patroon komt trouwens terug in het tapijt en in een decoratiekastje.

  • Het magneetbord met kurken onderzetters rond waar we zelf geometrische figuren op schilderden. Onze huwelijksfoto krijgt een prominente plaats om niet te vergeten dat we naast zaakvoerders ook echtgenoten zijn.

  • Onze HiPPO-mascottes en de letters T en M zorgen voor een persoonlijke touch. Bij avondwerk is de sfeer alvast verzekerd!

 

Moraal van dit verhaal? We hebben het hier voorlopig best naar onze zin! Wil je graag een kijkje komen nemen op de HiPPO-zolder? Jouw kantoor showen? Of op zoek naar communicatie- en/of interieurdesignadvies? Geef ons een seintje!

 

PS. Om de mensen die in het verleden met Marlies samenwerkten gerust te stellen: ja, deze clean desk is in scène gezet.

Op 6 weken tijd steken wij jouw bedrijf in een nieuw on- en offline jasje.

Op 6 weken tijd steken wij jouw bedrijf in een nieuw on- en offline jasje.